Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 noiembrie 2011

Noul Mercedes SLK 55 AMG - mai mult cu mai putin



Te astepti ca viteza şi usurinta de manipulare a fi temele centrale ale oricărui Mercedes care poarta insigna AMG. Dar asta nu e cazul cu SLK55 AMG. Desigur, este destul de rapid - o racheta de 250 km/h-provocator de disponibilă - şi, bineînţeles, aceasta manipulează extrem de frumos automobilul datorită-o grinda rigidă structura a corpului şi o suspensie supla. Dar SLK55 AMG nu este de fapt despre oricare dintre aceste lucruri. Este vorba despre eficienţa în schimb.

Este echipat cu un motor V8 aspirat 422 cai putere în mod normal - o versiune non-turbo de forfetare montata în CLS AMG - care foloseste 30 la suta mai putin combustibil decat modelul pe care il inlocuieste. Ea face acest lucru prin închiderea a patru cilindri, atunci când se merge in regim de croazieră, aducandu-le înapoi din nou la viata în 30 de milisecunde, atunci când ştampilezi acceleratia.

Tema eficienţa continuă cu direcţia şi manevrabilitatea. Asistenţă viteză de direcţie sensibila, numit AMG Direct Steer, face masina mai usor de parcat şi păstrează lucrurile pline de viaţă atunci când ataca o serie de curbe. Cel mai bun lucru de spus despre ea este că nu observaţi diferenta si că acesta deranjeaza în mod nejustificat, aşa că în mod clar merge bine, de asemenea.

Deci, SLK55 AMG face toate lucrurile pe care le doresc de la un model decapotabil Mercedes: e rapid, se simte solid, opreste repede, directie precisa, şi aduce în exterior, după caz. Dar acum o face utilizând atât mai puţină energie de la masina si sofer decât oricând înainte. Singura facilitate pe care nu este mai eficientă este eticheta de preţ. Dar atunci era de aşteptat, nu-i aşa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu