Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 februarie 2011

Cei mai enervanti: “Soferii de duminica”

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ies in week-end pe strada, ma apuca damblaua. Parca exista un intrerupator in mintea unor soferi si cand vine sfarsitul de saptamana isi baga picioarele in ceilalti si traiesc in lumea lor. Nu se mai asigura, merg ca melcul, vorbesc la telefon sau taie benzile cum li se scoala. Sau toate aceastea simultan. Sunt momente in care tare as vrea sa conduc un Hummer H1 de armata…
Soferul de duminica este de fapt soferul de week-end. Majoritatea sunt de genul “Tacto’-Mare” care si-au luat vreun Logan si care au impresia ca inca merg in traficul de pe vremea lui Ceausescu. Eu am intalnit, din nefericire, foarte multe exemple de genul asta, de mosulete care uita sa se asigure. Eu inteleg ca are ochelari saracul, dar nu de cal fratilor, sa nu se uite in stanga si-n dreapta. 
Asta cu taiatul si lipsa totala a manevrelor de asigurare e clasica. Mai sunt aia care ies din parcare sau scot masina si la fel, uita ca mai sunt altii pe strada. La fel de enervanti sunt aia de pe drumul principal care nu semnalizeaza si tu stai sa le dai prioritate, dar cand colo ei fac stanga sau dreapta si ii injuri ca ai stat dupa ei… Misto, nu?
Eu am impresia ca in week-end lumea se schimba complet. In timpul saptamanii nu sunt deloc asa, sau nu-i vad eu… Poate din cauza aglomeratiei oamenii sunt mai cumpatati. Dar cand vine sambata, la revedere – sunt cativa soferi care merita batuti cu incredere.
Eu personal am intalnit multe cazuri, de la unii care merg pe o strada cu o banda si sens unic cu 3 km la ora, cauta ei vreo strada, ceva, fara sa semnalizeze ca opresc, sau vorbesc la telefon si uita ca s-a facut coada in spatele lor. Pana la mosuletii sau babetele alea care stau in fata ta la semafor cu vreun Tico sau Logan si uita sa apese frana, si te trezesti ca dai claxoane ca boul. Dar degeaba, ca tot iti rup suportul de numar… Ei traiesc in lumea lor, acolo, linistiti, cu gandul la castravetii pe care ii vor pune pentru iarna…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu