Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 februarie 2011

Un E30 mai special: TC Baur

Intradevar, una din cele mai populare masini, un idol pentru unii, o piatra de incercare pentru altii, BMW E30 reprezinta o masina iubita de foarte multi oameni. Tot printre fanii iubitori s-a numarat si proprietarul exemplarului de mai jos, care nu s-a sfiit sa o transforme dupa bunul plac..

Bun, dar de ce TC Baur?!? Pai, Baur a fost compania care a construit cabriolete pentru compania bavareza, prin anii ’30. E30-ul nostru este printre putinele exemplare convertite de Baur, model extrem de rar de altfel.




 
Tocmai acesta a fost motivul pentru care Ary, proprietarul, s-a indragostit la prima  vedere de acesta: faptul ca era atat de comun si totusi, atat de diferit. Astfel ca s-a apucat sa il “bibileasca”: bara fata DTMFiberWerkz cu splitter din carbon, praguri, eleron, spoiler spate M-Tech 1 cu insertii din carbon, ambele capote din carbon si vopsea Delphin Grey.




In ceea ce priveste motorizarea, vorbim despre un 1.8L cu un downpipe si evacuare de 2.25” custom, legata la o cutie de viteze in patru trepte cu short-shifter “imprumutat” de pe Z3. Motorul dezvolta 101 CP si un cuplu de 139 Nm, proprietarul nedorindu-si ca masina lui sa  iasa in evidenta prin nervozitate sau putere, ea in sine fiind o raritate. 


E30-ul nostru TC Baur sta “mandru” pe un set de jante ESM 002 pe 16”, completat de anvelope Falken de 215/45R. Per ansamblu, masina sta chiar foarte bine, chiar daca pentru coborarea ei s-a apelat la un custom din arcuri Eibach si suspensii Porsche Bilstein. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu