Bun, dar de ce TC Baur?!? Pai, Baur a fost compania care a construit cabriolete pentru compania bavareza, prin anii ’30. E30-ul nostru este printre putinele exemplare convertite de Baur, model extrem de rar de altfel.
Tocmai
acesta a fost motivul pentru care Ary, proprietarul, s-a indragostit la
prima vedere de acesta: faptul ca era
atat de comun si totusi, atat de diferit. Astfel ca s-a apucat sa il “bibileasca”: bara fata DTMFiberWerkz cu splitter din carbon, praguri, eleron, spoiler spate
M-Tech 1 cu insertii din carbon, ambele capote din carbon si vopsea Delphin
Grey.
In ceea ce
priveste motorizarea, vorbim despre un 1.8L cu un downpipe si evacuare de 2.25”
custom, legata la o cutie de viteze in patru trepte cu short-shifter “imprumutat”
de pe Z3. Motorul dezvolta 101 CP si un cuplu de 139 Nm, proprietarul nedorindu-si
ca masina lui sa iasa in evidenta prin nervozitate
sau putere, ea in sine fiind o raritate.
E30-ul
nostru TC Baur sta “mandru” pe un set de jante ESM 002 pe 16”, completat de anvelope Falken de 215/45R. Per ansamblu, masina sta chiar foarte bine, chiar
daca pentru coborarea ei s-a apelat la un custom din arcuri Eibach si suspensii
Porsche Bilstein.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu