Recent-lansatul BMW Seria 1 M Coupe ascunde sub capota un motor twin-turbo in sase cilindri, cu o capacitate de trei litri, ce produce aproximativ 335 cai putere la 5.800 rpm si putin peste 500 Nm. Echipat cu tractiune spate si transmisie manuala in sase trepte, modelul bavarez accelereaza de la 0 la 96 km/h in doar 4.5 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata la 250 km/h. Pretul? De la 47.010 dolari, exemplarul testat ajungand insa la 50.810 dolari.
Trecem mai departe si ajungem la fenomenalul Audi TT-RS, care beneficiaza de serviciile unui propulsor turbo in cinci cilindri, cu o capacitate de 2.5 litri, ce dezvolta undeva in jurul a 335 cai putere la 6.500 rpm si 450 Nm. Inzestrat cu sistemul de tractiune integrala quattro si transmisia cu dublu ambreiaj in sapte trepte, modelul din Ingolstadt reuseste sa accelereze de la 0 la 96 km/h intr-un fantastic 3.6 secunde, viteza maxima fiind din nou limitata la 250 km/h. Pretul estimat este de 60.000 dolari, exemplarul testat ajungand la 66.000 dolari.
Ultimul, dar nu cel din urma, noul Infiniti IPL G Coupe este propulsat de o unitate V6 de 3.7 litri, ce livreaza celui aflat la volan 348 cai putere la 7.400 rpm si 374 Nm. Dotat cu tractiune spate si transmisie manuala in sase trepte, modelul japonez se bucura de o acceleratie de la 0 la 96 km/h in 5.4 secunde, respectiv o viteza maxima limitata la 240 km/h. Pretul de pornire al noului Infiniti IPL G Coupe este de 48.825 dolari, insa exemplarul testat ajunge la 50.114 dolari.
Asadar, acestea fiind spuse, sa inceapa duelul!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu