Faceți căutări pe acest blog

luni, 19 decembrie 2011

Audi R8 GT Spyder


Aspru, mai puternic, mai usor şi mai rapid. Ne place şi că este exact ceea ce oferă Audi R8 GT Spyder.


O eticheta de preţ puţin mai mare, dar haideţi să îl păstrăm amuzant, R8 nu este destinat ca o masina all-day. Între timp, familia R8 frumos şi extins sase modele: V8, V10 şi GT sunt ambele Coupe si Spyder.
Comparativ cu V10 GT a fost o cura forţă. Minunile extraordinare pe care le poate avea un motor destul de dotat cu aspiratie nu sunt de asteptat, dar inginerii de la Audi au făcut o treaba buna. Putere de varf a motorului de 5,2 litri V10, echipat cu injectie directa de mare putere a crescut de la 525 cai putere la 560 cai putere, cuplul a crescut cu 10 Nm la 540 Nm.

Cadru de aluminiu Audi Space este deja o bază usoară pentru fiecare R8, intreg corpul cantareste numai 214 kilograme. Reduceri ale emisiilor sunt realizate de către un cadru motor Audi, care este realizat din magneziu ultra-usor. Prin utilizarea fibrei de carbon armat Polymer (CFRP) pentru fata si spoiler spate modificat, panourile laterale şi bara de protecţie spate în continuare 5.5 kg salvate. Pentru motor, cutie de viteze, frane şi roti este necesara inca o cura. Cu scaune din fibră de sticlă armat-Polimer (GFRP) , în timp ce lipsa de reglare (partea din spate sau la comanda este posibila) şi scaune încălzite, din nou 31.5 kg din greutatea totală colectată.

GT R8 Spyder cu 85 kg mai usor, care, împreuna cu capacitatea crescuta destul de frumos are potenţial de performanţă. În mod normal R8 Spyder V10 are nevoie de 4.1 secunde pentru un sprint până la 100 km/h, se arunca cu capul GT Spyder cu mult sub patru secunde: 3.8 să fie exact. Viteza de top a fost de 4 km de acolo pentru un total de 317 km / h.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu