Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 ianuarie 2012

Noul BMW seria 3 F30

A cincea generatie de BMW Seria 3 inlocuieste a o masina exceptionala din toate privintele. Aceasta s-a condus bine, s-au dovedit fiabile, si nu a fost prea sete la pompe. De fapt - chiar si cativa ani dupa lansarea sa initiala, "E90" seria 3 (nume de cod intern) a castigat încă testele de comparaţie cu cel mai bun competitor. Deci, ce ar putea, eventual, BMW sa  imbunatateasca pentru a face Seria 3 o masina mai buna?

 Multe lucruri, aparent, asa cum am invatat de la lansarea Seria 3 la nivel mondial in Barcelona, ​​Spania. Pentru a incepe, BMW a implementat un nou comutator pentru comportamentul vehiculului, care permite şoferului să aleagă între cinci moduri de actionare unic. "Jocul changer" printre aceste moduri este numit "Eco Pro" modul, si-l introduce o mulţime de funcţii care au ca rezultat o mai bună economie. Pentru a începe, pedala de acceleratie devine elastică şi mai greu de presat - care, în final duce la apasarea ei mai puţin. Un nou indicator de pe ecran instrumentul afisează o bara albastra care creste mai mult pe măsură ce apăsaţi pedala de acceleratie. Provocarea este de a menţine bara albastra cat mai scurtă posibil - si dacă nu aveti asa, masina va recompenseaza cu un "bonus" kilometrii care i-ati castigat de la rezervorul de bezina, se arată în albastru sub bara de eficienţă. Aceste lucruri pot parea rudimentare, dar funcţionează - de fapt, BMW sustine pana la o imbunatatire cu 20% a eficienţei în functie de capacitatea sistemului de a imbunatati obiceiurile de conducător auto.
Modul Eco Pro introduce, de asemenea modificari mecanice la maşină atunci când este selectat. Lina si rapida schimbare-8-viteze automata (opţional, un manual cu 6 viteze vine standard) este programat pentru a schimba devreme şi pentru a muta pe treapta superioara imediat cat mai curând posibil. Logica de transmitere este sa ezite sa faca downshift si, în general, păstrează motorul sub 2000 rpm, economisind astfel combustibil. Sistemul de management al motorului este, de asemenea, modificat pentru eficientă. De exemplu, poarta turbo de deşeuri este mai putin probabil sa renunte la presiunea de supraalimentare, astfel conservarea mai multa energie de la turbo este posibil.

La capatul opus al spectrului este modul "Sport +". Sport Plus trezeste Seria 3 la viata. Cu raspunsul acceleratiei ascutit, setările mai stricte la bara de suspensie, directie mai grea ponderata şi mai comunicativa, precum si schimbarea vitezelor mult mai agresiv, BMW Seria 3 se transformă într-un sedan sportiv adecvat. Transformarea este alb şi negru, din spatele volanului se simte ca şi cum ai conduce două maşini separate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu